Podium TV zendt Beeldlijn documentaires uit

Vanaf 24 september zendt Podium TV in samenwerking met Stichting Noorderbreedte, uitgeefster van het tijdschrift, elke week een Beeldlijn documentaire uit. Podium TV is een commerciele zender uit Heerenveen dat zich richt op Noord- Nederland. De omroep is te zien op kanaal 39 van Ziggo en kanaal 35 van UPC. Beide kabelaars hebben zo’n twee […]

Vanaf 24 september zendt Podium TV in samenwerking met Stichting Noorderbreedte, uitgeefster van het tijdschrift, elke week een Beeldlijn documentaire uit. Podium TV is een commerciele zender uit Heerenveen dat zich richt op Noord- Nederland. De omroep is te zien op kanaal 39 van Ziggo en kanaal 35 van UPC. Beide kabelaars hebben zo’n twee miljoen aansluitingen. Ook via Kabelnoord wordt het Podium Tv signaal doorgegeven. Beeldlijn en Noorderbreedte werken samen aan een cultuurmagazine onder de naam Noorderdiepte met het accent op cultuur en landschap. Op de site van Podium TV leest u meer over de programma’s. Op de site van Noorderdiepte leest u meer over het aanbod van documentaires.