Extra voorstelling film M. R. over Matthijs Röling

De officiële première van M.R. (Marrit Koopmans en Walker Pachler) over Matthijs Röling is uitverkocht. Daarom heeft Groninger Forum op dezelfde dag nog (zondag 13 mei) een extra voorstelling ingelast om 17:45.   M.R. is de eerste documentaire van filmmakers Marrit Koopmans en Walker Pachler. Beide zijn in 2011 afgestudeerd aan Academie Minerva in de richting Autonoom […]

M.R. is de eerste documentaire van filmmakers Marrit Koopmans en Walker Pachler. Beide zijn in 2011 afgestudeerd aan Academie Minerva in de richting Autonoom Beeldende Kunst. Sinds 2014 werken zij samen aan zowel commerciële als autonome videoproducties. Onlangs is de realisering van hun korte speelfilm gestart.

Deze documentaire is gemaakt is samenwerking met Stichting Beeldlijn.

Voorstelling in samenwerking met Stichting Groninger Videolandschap.
Regie: Marrit Koopmans en Walker Pachler | Nederland | 2018 | 52 minuten | Nederlands gesproken