Beeldend kunstenaar Jan Steen 75 jaar

De beeldend kunstenaar Jan Steen viert zijn 75 ste levensjaar met tal van activiteiten in de maanden mei en juni. Hij organiseert in zijn atelier in Den Andel open atelier dagen en vanaf 20 juni tot en met 30 juni kunnen bezoekers nieuw werk van de kunstenaar bewonderen. Stichting Beeldlijn bracht twee films uit over […]

De beeldend kunstenaar Jan Steen viert zijn 75 ste levensjaar met tal van activiteiten in de maanden mei en juni. Hij organiseert in zijn atelier in Den Andel open atelier dagen en vanaf 20 juni tot en met 30 juni kunnen bezoekers nieuw werk van de kunstenaar bewonderen. Stichting Beeldlijn bracht twee films uit over deze bijzondere kunstenaar. Tijdens de open atelierdagen zullen deze documentaires ook te zien zijn.