Beeldlijn middag in Groninger Forum over webdocumentaires en internet portals voor tv

Stichting Beeldlijn organiseert op woensdag 13 maart samen met Social Media Club van het Groninger Forum een middag en een avond over nieuwe media. In de middag komen de oprichters van Bijlage TV aan het woord, een internet tv-portal, we praten met documentaire makers Lotte Veltman en Jasper Huizinga over hun drijfveren, en we interviewen […]

Stichting Beeldlijn organiseert op woensdag 13 maart samen met Social Media Club van het Groninger Forum een middag en een avond over nieuwe media. In de middag komen de oprichters van Bijlage TV aan het woord, een internet tv-portal, we praten met documentaire makers Lotte Veltman en Jasper Huizinga over hun drijfveren, en we interviewen Marko van Kampen, mede oprichter van EU.tv, ook een nieuw tv- portal voor film- en documentairemakers. Aan het slot van de middag vertelt de Vlaming Peter de Maegd over het produceren van documentaires voor het web en wat daarbij  komt kijken. Iedereen is welkom, aanvang 15.30 uur in Filmzaal 3 van het Groninger Forum Images, Hereplein in Groningen.