Gezichten van dementie, voortgang van de voorgenomen documentaire

Even een kleine update met betrekking tot de voorgenomen film over Gezichten van Dementie, onder regie van Gijs Wanders. In januari gaan we verder werken aan de totstandkoming van de documentaire. Gijs Wanders gaat dan ook nog verdere opnames maken. Het doel is om de film in september 2014 klaar te hebben en in première […]

Even een kleine update met betrekking tot de voorgenomen film over Gezichten van Dementie, onder regie van Gijs Wanders. In januari gaan we verder werken aan de totstandkoming van de documentaire. Gijs Wanders gaat dan ook nog verdere opnames maken. Het doel is om de film in september 2014 klaar te hebben en in première te laten gaan tijdens de Nationale Alzheimerdag. De tentoonstelling Gezichten van Dementie reist intussen door heel Nederland. Op dit moment te zien in Roermond, en vanaf februari 2014 in Nijmegen en er komt ook nog een expositie later dat jaar in Oldenzaal. Ook internationaal trekt de tentoonstelling belangstelling. In 2015 stelt het Rathaus van Bremen de zalen beschikbaar voor Gezichten van Dementie.