Een avondje Beeldlijn bij Cinema het Hogeland

Op 17 januari organiseert Cinema het Hogeland in Warffum een avondje Beeldlijn. Een gesprek met Jo Willems en de vertoning van twee mooie documentaires.

Op vrijdag 17 januari organiseert Cinema het Hogeland in Warffum een avond met en over Stichting Beeldlijn. Op het programma staat een gesprek met de directeur van de stichting, Jo Willems, over Groningse documentaires en de rol van Beeldlijn. Twee kenmerkende films worden vertoond uit het rijke archief van de Stichting Beeldlijn, de Groningse producent van talrijke fraaie documentaires.

De documentaires die deze avond worden vertoond: Jan Steen, Beeldbouwer en Het Prentenkabinet van Koos van Weringh.

De entree is gratis; een kleine vrijwillige bijdrage in de onkosten wordt op prijs gesteld. De avond begint om  20:30 uur in het Huiskamercafé, Noorderkerkpad 13, Warffum. Het Huiskamercafé is open vanaf 20.00 uur.

Het maximale aantal toeschouwers bij onze filmavonden in het Huiskamercafé is 35. Reserveren is noodzakelijk. Maximaal twee personen per reservering.

Stichting Cinema het Hogeland vertoont regelmatig speelfilms en documentaires die een relatie hebben met het Hogeland en zijn inwoners.

www.cinemahethogeland.nl