Nanne tijdens literaire manifestatie Het Grote Gebeuren

Op 2 november organiseert Stichting Literaire Activiteiten Groningen de manifestatie Het Grote Gebeuren. Een onderdeel van het programma is De Eeuwige Jachtvelden, een discussie over het boek van Nanne Tepper. Stichting Beeldlijn gaat deze discussie registreren ten behoeve van de voorgenomen documentaire over de Groningse schrijver. Deelnemers aan de bijeenkomst zijn: schrijver Wouter Godijn, Albert […]

Op 2 november organiseert Stichting Literaire Activiteiten Groningen de manifestatie Het Grote Gebeuren. Een onderdeel van het programma is De Eeuwige Jachtvelden, een discussie over het boek van Nanne Tepper. Stichting Beeldlijn gaat deze discussie registreren ten behoeve van de voorgenomen documentaire over de Groningse schrijver. Deelnemers aan de bijeenkomst zijn: schrijver Wouter Godijn, Albert Hoogeveen en Louis Stiller. Aanvang 21.30 uur Wolters Noordhoff zaal van de Openbare Bibliotheek Groningen.