Gezichten van Dementie

Beste Donateurs, We hebben lang niet van ons laten horen, maar we hebben niet stil gezeten en komen nu met goed nieuws! Jullie ruimhartige steun aan ons project Gezichten van dementie was de eerste aanzet en krijgt nu definitief een vervolg. We hebben namelijk een belangrijke partner gevonden. Alzheimer Nederland maakt de documentaire mogelijk door […]

Beste Donateurs,

Jullie ruimhartige steun aan ons project Gezichten van dementie was de eerste aanzet en krijgt nu definitief een vervolg. We hebben namelijk een belangrijke partner gevonden. Alzheimer Nederland maakt de documentaire mogelijk door ons financieel te ondersteunen. We voelen dit als een geweldige erkenning. Het streven is de documentaire in september te tonen op de Nederlandse televisie.

Steeds meer mensen zien de waarde van de tentoonstelling met de portretten en de korte films. Momenteel is de expositie in Bremen te zien in het prachtige Rathaus. Daarna reizen de Gezichten door naar Oldenburg. Er zijn ook contacten met Keulen en Hannover. Het boek Gezichten van dementie (uitg. WBooks) beleeft al zijn 3e druk. Voor ons is het ontroerend te ervaren hoe kunst de harten van mensen kan bereiken.

Ontwikkelingen rond het project Gezichten van dementie zijn te volgen via een blog op www.alzheimer –nederland.nl, via onze Facebook-accounts en op onze websites www.hermanvanhoogdalem.nl en www.gijswanders.nl.