Jo Willems nieuwe coördinator Stichting Beeldlijn

Met ingang van 1 januari 2018 is Jo Willems de nieuwe coördinator van Stichting Beeldlijn. Hij volgt hiermee Lejo Siepe op, die vijftien jaar lang voor Beeldlijn werkzaam is geweest en die zich nu meer op zijn eigen, journalistieke werk wil gaan richten, waaronder het Media Trainingscentrum Noord-Nederland.

Het bestuur is blij dat ze met Jo Willems iemand hebben gevonden die met visie en ervaring Beeldlijn de komende jaren naar de toekomst kan leiden.

Jo Willems is auteur van zowel literatuur, theater als opera en heeft veel ervaring als producent bij zeer uiteenlopende producties, variërend van opera’s tot korte speelfilms en docusoaps. Hij is een netwerker pur sang en stevig geworteld in het culturele veld in Groningen; hij maakte onder meer als adviseur jarenlang deel uit van de Kunstraad in Groningen.