astrid op klarinet

Het is nooit stil

Musici in wording - Een portret van een aantal conservatorium studenten van het Prins Claus Conservatorium in Groningen.

Een film van Lotte Veltman en Jasper Huizinga

Première in 2014

Beste Groninger Documentaire 2014- International Film Festival Rotterdam In Groningen (IFFRIG).

Een film van Lotte Veltman en Jasper Huizinga

Regie en samenstelling – Lotte Veltman en Jasper Huizinga
Producent – Lejo Siepe
Camera – Teade Jagersma
Extra camera’s – Jasper Huizinga, Nander Cirkel, Mathijs Geijskes
Geluid en nabewerking – Menno Knevel
Extra geluid: Tom Dunnebier
Montage & kleurcorrectie – de loods mediaproducties
Muziek van – Carl Maria von Weber, Frederic Chopin, Mikhail Bukinik, Mr. Wallace, Leah Worth & Bobby Troup, Ludwig von Beethoven, Johan Sebastian Bach, Henri Rabaud, Maurice Ravel, Béla Kovács, Irving Berling, Gioacchino Rossini, Dmitri Shostakovich, Carl Fischer & Bill Carey, Joseph Haydn, Rogers & Hammerstein, Frederico Mompou, Louis Spoor, Gian Carlo Menotti, Gilles Tremblay, Ralph Rainger & Leo Robin.
Productie – Stichting Beeldlijn